Hele snelle verzending, alles keurig verpakt. Mooi garen, heel erg blij mee.
18-6-2026
Imma uit Antwerpen
Al jaren klant. Producten van goede kwaliteit, veel keuze en veel patronen. Alles goed ingepakt. Snel levering. Communicatie is uitstekend. Ik vind altijd wat ik zocht
16-6-2026
Angelique Gillé
Heerlijke boeken
14-6-2026
Nadine uit Bruxelles
Produit correspondant, bien emballé, rapide, bien plus que certains "grands" sites.
Il est indiqué la disponibilité des produits; on sait donc s'il faudra attendre 1-2 jours ou plus.
Il n'est pas nécessaire de créer un compte pour commander, donc pas de mot de passe à retenir.
Je recommande !
AI:
Product zoals beschreven, goed verpakt, snelle levering – veel sneller dan sommige van de "grote" websites.
De beschikbaarheid van het product wordt aangegeven, zodat je weet of je 1-2 dagen of langer moet wachten.
Je hoeft geen account aan te maken om te bestellen, dus geen wachtwoord om te onthouden.
Ik beveel het aan!
12-6-2026
M uit De Zilk
Top levering!
12-6-2026
Mieke uit Zevenhuizen
Snelle levering en netjes verpakt
12-6-2026
Marian Lommaert
Supersnelle levering (2 dagen!), aangename prijzen en een ongelooflijk aanbod. Een echte aanrader!
10-6-2026
Hannie uit Staphorst
Goede service en goede prijs
10-6-2026
Andrea uit Rijswijk
Ik koop hier graag.
veel keuze en het
wordt supersnel verzonden.
9-6-2026
Tanja uit Rotterdam
Goed assortiment, en hele snelle levering. Heb de site al bij verschillende mensen aanbevolen
Cabotine van phildar is gemaakt van licht gebleekt katoen, dit geeft het garen een natuurlijke uitstraling. Daarnaast is voor meer elastisiteit acryl in de draad verwerkt. Het garen is zacht, stevig en geschikt om mee te haken en te breien. Cabotine is geschikt voor zowel zomer- als winterkleding, er staan veel patronen in de boeken van Phildar, een aantal patronen worden gratis bij het garen meegeleverd.
Aanbevolen naalddikte : 3 - 3,5 mm
Stekenverhouding: 10 x 10 cm = 21 st x 30 nld (Breinaald 3,5)
Om een betere indruk te krijgen staan hieronder een aantal persoonlijke ervaringen:
15-10-2021 - Mieke Fijn garen, blijft mooi in de was en breit prettig. Is mooi om reliëfsteken mee te breien. Kleur Herbier is in het ech wat donkerder dan op de site. Is een stoere kleur die geschikt is voor zowel jongens als meisjes
8-7-2021 - Melanie Heerlijk garen om babyspullen van te breien (sokjes, schoentjes, truitje, jasje)
22-6-2021 - Marian Heb er al een vest mee gebreid. Ben met het volgende bezig.
Weet nog niet goed hoe het zich zal houden.
21-12-2020 - Annemieke Nieuw voor mij, voelt in ieder geval goed aan, ben benieuwd hoe het breit
17-6-2020 - Anna Mooi kleuren en fijn garen.
Draagt lekker en blijft goed.
30-4-2020 - ingrid Ik brei al heel lang met dit garen en ben zeer tevreden want gelijkmatig breien is hier zeker het resultaat van.
26-3-2020 - Pascale Mooie wol, mooie kleuren. Ik ben onmiddellijk gestart met breien. Na meer dan 25 jaar inactief, heb ik er weer heel veel plezier in.
9-8-2019 - M.A.C. Lekkere draad, gaat nooit kriebelen en wast makkelijk. Mooie vervaagde kleuren. Goed voor vele zaken, nu een vestje en babydeken.
27-2-2019 - Annemieke Breit heel lekker en mooi gelijkmatig