Adresgegevens dienen juist ingevuld te worden in verband met het verzenden van een pakket (Postnl levert op postcode en huisnummer). U ontvangt na het plaatsen van de bestelling gelijk een email waarin u uw gegevens kunt controleren en aanpassen. Deze adresgegevens worden door ons automatisch verwerkt. Zodra u bericht heeft ontvangen dat de bestelling is verstuurd kunnen we deze gegevens niet meer wijzigen. Pakketten met een onjuist adres ontvangen we binnen een aantal dagen retour van PostNL, samen met een rekening van het retour zenden. De kosten om het pakket nogmaals te versturen naar het juiste adres bedragen €7,25 voor een pakket en €2,95 voor brievenbuspost, Wilt u het bedrag van de bestelling retour ontvangen dan wordt er €7,25 in rekening gebracht (kosten retouren PostNL).
Controleer dus altijd goed uw gegevens!
PostNL biedt binnen Nederland het pakket eenmaal aan op het aangegeven adres (of bij de buren) en geeft daarna de mogelijkheid om het pakket af te halen bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt (
uw afhaalpunt vindt u op de site van postnl). Het pakket blijft daar 7 dagen liggen om door u afgehaald te worden, daarna wordt het pakket retour gestuurd. Bent u vaak afwezig dan kunt u bij de bestelling een ander adres opgeven (van bv uw werk) zodat het pakket wel in ontvangst kan worden genomen.